مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-14اقتصادي

تجهیز سایر بنادر شرق هرمزگان به سیستم اطفاء حریق تا پایان سال


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان گفت: عملیات احداث سیستم اطفاء حریق بندر سیریک با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به پایان رسید و سایر بنادر شرق استان نیز تا پایان سال به این سیستم تجهیز خواهند شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان گفت: عملیات احداث سیستم اطفاء حریق بندر سیریک با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به پایان رسید و سایر بنادر شرق استان نیز تا پایان سال به این سیستم تجهیز خواهند شد.

حمید رضا محمد حسینی تختی ظهر امروز(26 بهمن ماه) با اشاره به روند تکمیل سیستم اطفاء حریق بنادر شرق بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته اظهار کرد: سیستم اطفاء حریق بندرگاه سیریک با اعتباری بالغ بر20 میلیارد تومان پس از نصب و انجام تست های نهایی وارد مدار شد.

وی افزود : بر اساس برنامه، پایان سال موعد مقرر بهره برداری از سیستم اطفاء حریق سایر بنادر شرق استان است .

محمد حسینی تختی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در پروژه اطفاء حریق بندرگاه چند منظوره سیریک اظهار داشت: در این پروژه سه هزار و 200 متر لوله از نوع فولادی و پلی اتیلن، نصب ایستگاه شناور، ساخت 2 دستگاه ساختمان پست برق و پست پاساژ، نصب 3 عدد پمپ (دیزل پمپ،الکترو پمپ،جوکی پمپ) و همچنین 22 عدد برج مانیتور تاور نصب و بهره برداری از آن آغاز گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز سایر بنادر شرق هرمزگان به سیستم اطفاء حریق تا پایان سال

تجهیز سایر بنادر شرق هرمزگان به سیستم اطفاء حریق تا پایان سال