مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-14سياسي

کارهای جهاد دانشگاهی در مرکز رویان با دنیا برابری می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: جهاد دانشگاهی به لحاظ علمی کارهایی در مرکز رویان انجام داده که با دنیا برابری می کند.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: جهاد دانشگاهی به لحاظ علمی کارهایی در مرکز رویان انجام داده که با دنیا برابری می کند.

دکتر محمود ثمینی امروز بیست و ششم بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه رؤسای جهاد دانشگاهی لرستان که در سالن اجتماعات این واحد برگزار شد، با تبریک ولادت امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: این امام همام افراد توانمند و دانشمندی را در مکتب دین اسلام تربیت کردند.

وی با اشاره به رسالتی که بر عهده جهاد دانشگاهی گذاشته شده است، بیان کرد: تعلیم و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی در قشر جوان، تولید مواد کمک آموزشی، پیگیری طرح های تحقیقاتی، صنعتی و نیمه صنعتی، ارائه خدمات علمی و فناوری و مورد نیاز جامعه، مشارکت در ایجاد زمینه های مناسب برای اشتغال فارغ التحصیلان و حمایت از آنها برای ایجاد زمینه فعالیت های علمی و پژوهشی براساس نیازهای تخصصی جامعه و .

از جمله مأموریت های جهاد دانشگاهی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: آنچه مهم است این است که جهاد دانشگاهی، جهد، تلاش و کوشش داشته برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و در زمینه های بسیار زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای جهاد دانشگاهی در مرکز رویان با دنیا برابری می کند

کارهای جهاد دانشگاهی در مرکز رویان با دنیا برابری می کند