مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-14ورزشي

سرانجام عرضه سهام سرخابی ها در فرابورس


اکنون نمی توان به هیچ عنوان زمان مشخصی را برای عرضه سهام سرخابی ها در فرابورس اعلام کرد اما فرابورس از همه لحاظ آمادگی لازم برای پذیرش سهام این دو باشگاه را دارد.

- ، امیر هامونی با اشاره به آخرین وضعیت واگذاری و عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس افزود: همت و پشتکار دولت، سازمان خصوصی سازی و هیات واگذاری در سال 99 برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس نسبت به سال های گذشته بی سابقه بوده و در این زمان تلاش های گسترده ای از سوی سازمان های مختلف برای به نتیجه رساندن این عرضه و واگذاری صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: سازمان خصوصی سازی مدارک و مستندات خوبی را برای این واگذاری در اختیار شرکت فرابورس قرار داده و استقلال تا حدودی به لحاظ انجام برخی از فرآیندها عقب تر از پرسپولیس است.

هامونی با تاکید بر اینکه مدارک باشگاه پرسپولیس در اختیار شرکت فرابورس قرار گرفته است، گفت: جلسه پیش پذیرش سهام این باشگاه برگزار شده است و در این میان برخی از پیگیری ها از سوی سازمان خصوصی سازی برای زودتر به نتیجه رساندن این عرضه در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت فرابورس ایران اظهار داشت: اکنون بحث مهمی که برای نهایی شدن ورود سرخابی ها به فرابورس وجود دارد این است که زمانی باشگاه ها وارد بورس می شوند مردم شریک آینده این شرکت ها خواهند بود و قرار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام عرضه سهام سرخابی ها در فرابورس

سرانجام عرضه سهام سرخابی ها در فرابورس