مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-14سياسي

امکان حضور دانشجویان در کلاس های عملی بلامانع شد


مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از آغاز ثبت نام میهمانی دانشجویان برای دروس عملی و آزمایشگاهی در سامانه سجاد خبر داد و گفت: حضور دانشجویان برای کلاس های عملی در خارج از شهرهای قرمز و نارنجی بلا مانع شد.

- مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از آغاز ثبت نام میهمانی دانشجویان برای دروس عملی و آزمایشگاهی در سامانه سجاد خبر داد و گفت: حضور دانشجویان برای کلاس های عملی در خارج از شهرهای قرمز و نارنجی بلا مانع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جاماسب نوزری ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در نیم سال دوم سال تحصیلی جاری کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود اما با مجوز ستاد ملی کرونا برگزاری کلاس های عملی و کارگاهی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خارج از شهرهای قرمز و نارنجی بلامانع است.

مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه دانشجویان دروس عملی و آزمایشگاهی را در شهر محل سکونت خود بگذرانند، گفت: ثبت نام از دانشجویان متقاضی تا اول اسفند ادامه دارد.

وی تاکید کرد: تشکیل این کلاس ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و اسکان صرفا یک دانشجو در هر اتاق خوابگاه از شرایط ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان حضور دانشجویان در کلاس های عملی بلامانع شد

امکان حضور دانشجویان در کلاس های عملی بلامانع شد