مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 12:502021-02-14سياسي

ارائه بیش از 7 هزار درس به صورت مجازی به دانشجویان ایرانی و خارجی


دانشگاه تهران با شیوع کرونا به سمت آموزش های مجازی حرکت کرد و تاکنون بیش از 7 هزار درس به صورت مجازی به دانشجویان ایرانی و خارجی ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدنیا را در شوک فرو برد اما نکاتی را به همه ما یادآوری کرد، اظهار داشت: پیشرفت های دو قرن اخیر تمرکز بر روی بیماری های واگیر را کاهش داده بود، شیوع این همه گیری به همه ما نشان داد که علی رغم توسعه علم، انسان ها همواره مورد تهدید هستند.

رییس دانشگاه تهران ادامه داد: یادآوری نقش بی بدیل علم از دیگر نکاتی است که در این مدت به آن دست یافته ایم چرا که هیچ چیز جایگزین علم نمی شود و بدون آن بشر به دوران قرون وسطی بازمی گردد.

نیلی احمدآبادی با تأکید بر اینکه همچنین در بحث همکاری بین المللی ثابت شد که مرزهای جغرافیایی مانع از این نوع تعاملات نیست و علم در ذات خود امری جهانی است، تصریح کرد: بدون همکاری و همگامی کشورهای مختلف و مردم جهان، بشر دستاوردهای بزرگی نخواهد داشت و دانشگاه به عنوان مرکز علم، با ارتباطات جهانی، همکاری و صلح و دوستی تعریف می شود.

وی سپس به اثرگذاری دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران در صحنه های ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: عضویت در اتحادیه ها و شبکه های بین المللی، جذب دانشجویان و اساتید خارجی، مشارکت در پروژه ها و برنامه های مشترک بین المللی و حضور اساتید و دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 7 هزار درس به صورت مجازی به دانشجویان ایرانی و خارجی

ارائه بیش از 7 هزار درس به صورت مجازی به دانشجویان ایرانی و خارجی