مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 13:202021-02-14فرهنگي

تجربه کرونایی شاعران را با جهان به اشتراک بگذارید


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم پایانی جشنواره شعر فجر به معاونت فرهنگی این وزارتخانه و محافل شعری کشور پیشنهاد کرد که از زیست کرونایی فراگیر در جهان غافل نشوند و تجربه کرونایی شاعران کشور را با جهان به اشتراک گذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم پایانی پانزدهمین دوره جشنواره شعر فجر با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقانکار، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، مریم جلالی دبیر علمی جشنواره شعر فجر، مصطفی راضی جلالی دبیر اجرایی جشنواره شعر فجر و تعدادی از داوران، برگزیدگان و اهالی رسانه امروز (یکشنبه، 26 بهمن ماه) در تالار وحدت برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شاعرانی همچون مهرداد اوستا، حمید سبزواری، قیصر امین پور، احمد عزیزی، سپیده کاشانی و دیگر شاعرانی که در قید حیات نیستند، گفت: با دو اتفاق روبه رو هستیم؛ اتفاق اول شاعرانی بود که نامی از آن ها رفت، اما اتفاق دوم کرونا بود که جهان را درنوردید و یک سالی است میهن عزیز ما را در کمند خود دارد.

شعر با کرونا هم پیوند خود را پیدا کرد.

از یک سو سرمایه انسانی شعر فارسی به میدان آمد و در این راستا ما از تاب آوری ها، احسان و نیکوکاری ها و همراهی ها اشعاری را داشتیم و در ادامه شعر گران سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه کرونایی شاعران را با جهان به اشتراک بگذارید

تجربه کرونایی شاعران را با جهان به اشتراک بگذارید