مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 13:452021-02-14سياسي

مجمع مشورتی دانش آموزان نخبه قمی تشکیل شود


استاندار قم دستور تشکیل مجمع مشورتی دانش آموزان نخبه استان را به عنوان بازوی مشورتی اداره کل آموزش و پرورش استان صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز شورای آموزش و پرورش استان، سرمایه های انسانی را مهم ترین پشتوانه هر کشور برای تحقق برنامه های توسعه ای دانست و خاطر نشان کرد: دانش آموزان نخبه در این راستا باید همواره مورد توجه مسؤولان باشند.

وی اضافه کرد: ویژگی بارز جوامع توسعه یافته، پرورش استعدادها و حفظ نوابغ و نخبگان است، از این رو کارکرد مهم نظام آموزش و پرورش باید در کشف، جذب و پرورش استعدادها متجلی شود و به بیان دیگر، رسالت اصلی مدیران این حوزه در همین کشف، جذب و پرورش استعدادهای انسانی است.

استاندار قم سپس به لزوم شناسایی زمین های با کاربری آموزشی در مناطق با تراکم زیاد در شهر اشاره و اظهار کرد: تسریع فرآیند انتقال سند زمین های آموزشی یکی از مسائل مهم در این زمینه است.

سرمست در ادامه با تقدیر از اقدامات و تلاش های خیّرین در عرصه آموزش و پرورش استان یادآور شد: تأمین وسایل مورد نیاز برای دانش آموزان بی بضاعت استان جهت تداوم آموزش مجازی در شرایط آن ها دریافت کنیم، بهترین مشاوران ما دانش آموزان موفق خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع مشورتی دانش آموزان نخبه قمی تشکیل شود

مجمع مشورتی دانش آموزان نخبه قمی تشکیل شود