مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 14:252021-02-14اقتصادي

از هر 10 آتش نشان شیرازی 4 نفر مبتلا به کرونا شده اند


شهردار شیراز با اشاره به اقدامات اثرگذار سازمان آتش نشانی این شهر در مبارزه با شیوع کرونا، اعلام کرد که طی عملیات ضدعفونی اطراف مراکز درمانی، - از هر 10 آتش نشان 4 نفر به کرونا مبتلا شدند.

حیدر اسکندرپور یکشنبه 26 بهمن در آیین بهره برداری از دومین سایت آموزش تخصصی و تاکتیک و نخستین سایت آموزش سگ های تجسس آتش نشان کشور در شیراز بیان کرد: متوسط زمان رسیدن خودروهای آتش نشانی شیراز، در عملیات های اطفاء حریق نسبت به سال گذشته 10 ثانیه افزایش داشته است.

اسکندرپور با بیان اینکه سال گذشته میانگین زمان رسیدن به محل وقوع حریق در شیراز 5 دقیقه و 29 ثانیه بوده که زمانی طولانی برای چنین عملیاتی محسوب می شود، گفت: آمارهای امسال نشان از افزایش 10 ثانیه ای زمان رسیدن خودروهای آتش نشانی به محل عملیات است و این موضوع نیازمند آسیب شناسی و رفع مشکل است.

شهردار شیراز همچنین اعلام کرد که سال گذشته بیش از 14 هزار عملیات آتش نشانی انجام شده که 5 هزار عملیات مربوط به اطفاء حریق و 6500 عملیات مربوط به امداد و نجات بوده است.

اسکندرپور یکی از اقدامات بارز آتش نشانان را اجرای طرح ضدعفونی اطراف مراکز درمانی در راستای مبارزه با بیماری کرونا طی 9 ماه ابتدای شیوع این بیماری طی ساعات 12 شب تا 3 بامداد اعلام و اضافه کرد: از هر 10 آتش نشان، شرکت کننده در این عملیات 4 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هر 10 آتش نشان شیرازی 4 نفر مبتلا به کرونا شده اند

از هر 10 آتش نشان شیرازی 4 نفر مبتلا به کرونا شده اند