مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 16:402021-02-14فرهنگي

رقابت 6 هنرمند گلستانی در جشنواره صنایع دستی فجر


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از راه یابی و نمایش 15 اثر صنایع دستی هنرمندان استان در پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد تجری اظهارکرد: 15 اثر هنرمندان گلستانی در پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور را یافت.

وی افزود: در این دوره از جشنواره ملی فجر صنایع دستی که در محل موزه ملی ایران در حال برگزاری است، 15 اثر از 6 هنرمند استان گلستان در رشته های زیورآلات ترکمن، جاجیم بافی، نساجی سنتی، رودوزی سنتی (سوزن دوزی شاهکوه، بخارا دوزی) به نمایش در آمده است.

تجری خاطرنشان کرد: نمایشگاه پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی باهدف به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، آشنایی با هنرمندان جوان و کشف استعدادهای نو در عرصه صنایع دستی، ایجاد بستری برای مواجهه بی واسطه مخاطبان با آثار صنایع دستی و ارتباط با هنرمندان در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اضافه کرد: آثار این جشنواره بعد از دو مرحله داوری به نمایشگاه راه پیداکرده است و در نهایت 6 نفر موفق به دریافت سرو سیمین پنجمین فجر صنایع دستی و 6 نفر موفق به اخذ دیپلم افتخار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 6 هنرمند گلستانی در جشنواره صنایع دستی فجر

رقابت 6 هنرمند گلستانی در جشنواره صنایع دستی فجر