مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 17:102021-02-14سياسي

حمله شدید احمدی بیغش به قالیباف به خاطر لغو دیدار با پوتین


احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: آقای قالیباف در کشور خودمان به دلیل مبتلا شدن به کرونا رییس جمهوری روحانی به جنابعالی برای تشکیل جلسه و نشست سران قوا وقت نداد و آن نشست را کنسل کرد.

- حال شما انتظار دارید پوتین که از حرفه ای ترین و مرموزترین سیاستمداران دنیاست بدون اطمینان از سلامت کرونایی شما و هیات همراه با جنابعالی ملاقات کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرنا نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در انتقاد به حاشیه های سفر رییس مجلس به روسیه، گفت: با وجود این همه مشاور و دستیار مدعی التیم عریض و طویل تشریفات رییس مجلس، چرا یک سفر رسمی و معمولی نباید به درستی راهبری و مدیریت شود که این همه جنجال به پا کند.

محمود احمدی بیغش در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس افزود: نکته دیگر ساده انگاری نسبت به روسیه و آداب بسیار سخت و پیچیده رسمی در ساختار حاکمیت این کشور است.

در قصور مسوولان سفارت ایران در روسیه متاسفانه تیم غیرحرفه ای برنامه ریز مجلس، مورد توجه قرار نگرفته و منجر به این حد از حرف و حدیث برای مجلس شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: آقای قالیباف در کشور خودمان به دلیل مبتلا شدن به کرونا رییس جمهوری روحانی به جنابعالی برای تشکیل جلسه و نشست سران قوا وقت نداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شدید احمدی بیغش به قالیباف به خاطر لغو دیدار با پوتین

حمله شدید احمدی بیغش به قالیباف به خاطر لغو دیدار با پوتین