مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 18:502021-02-14بين الملل

دفتر ریاست جمهوری لبنان: الحریری در تشکیل کابینه خلاف قانون اساسی پیش می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دفتر اطلاع رسانی رییس جمهور لبنان به سخنان امروز مامور تشکیل کابینه این کشور و اصرار وی به تشکیل کابینه ای که آن را کابینه متخصص و فراحزبی خوانده است، - دفتر ریاست جمهوری لبنان در پاسخ به سخنان امروز مامور تشکیل کابینه لبنان و اصرار وی برای تشکیل دولت فراحزبی گفت که سعد الحریری می خواهد بر خلاف قانون اساسی و پیمان طائف عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دفتر اطلاع رسانی رییس جمهور لبنان به سخنان امروز مامور تشکیل کابینه این کشور و اصرار وی به تشکیل کابینه ای که آن را کابینه متخصص و فراحزبی خوانده است، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری النشره، دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: بار دیگر سعد الحریری مامور تشکیل کابینه لبنان از سالروز شهادت پدرش رفیق الحریری سوء استفاده کرد تا با ایراد نطقی ناکامی ها در تشکیل کابینه لبنان را توجیه کند .

وی افزود: سخنان امروز الحریری مملو از مغالطه ها و گفته های نادرستی است که اصلا نیازی نیست بخواهیم جوابش را بدهیم، زیرا جمع بندی نتایج 14 جلسه رایزنی (میان مامور تشکیل کابینه با رییس جمهور لبنان درباره تشکیل دولت آتی) در یک بیانیه ممکن نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر ریاست جمهوری لبنان: الحریری در تشکیل کابینه خلاف قانون اساسی پیش می رود

دفتر ریاست جمهوری لبنان: الحریری در تشکیل کابینه خلاف قانون اساسی پیش می رود