مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 18:552021-02-14اقتصادي

تاکید استاندار بر مشارکت ایدرو در حوزه مس و زنجیره تولید شمش سیستان وبلوچستان


استاندارسیستان وبلوچستان ورود ایدرو در راه اندازی معادن و مشارکت و سرمایه گذاری ایدرو در حوزه مس استان و تولید زنجیره تولید شمش را در استان خواستار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندارسیستان وبلوچستان ورود ایدرو در راه اندازی معادن و مشارکت و سرمایه گذاری ایدرو در حوزه مس استان و تولید زنجیره تولید شمش را در استان خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی 26 بهمن ماه در دیدار با صالحی نیا معاون وزیر صمت و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) اظهار داشت: بهره برداری از ذخایر مس در استان می تواند جایگزین فروش نفت در کشور شود و این موضوع زمانی تحقق می یابد که بهره برداری از ذخایر مس استان و زنجیره تولید صنایع وابسته به مس کامل شود.

استاندار تصریح کرد:سرمایه گذاری در حوزه مس نیاز به تکنولوژی وابسته به کشورهای خارجی ندارد و تا مرحله تولید شمش تجربه و دانش آن وجود دارد.

موهبتی بیان کرد: اگر چرخه و زنجیره تولید مس را کامل کنیم، زمینه احداث کارخانه های عدیده ای را در استان رقم خواهیم زد که در اقتصاد استان بسیار اثر گذار خواهند بود.

وی گفت: در بین ذخایر معادن مس در استان 2 معدن بزرگ مقیاس وجود دارد.

استاندار اظهار داشت: با راه اندازی معادن مس می توان خروج کنسانتره را از استان محدود کرد تا صنایع و زنجیره تولید شمش در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار بر مشارکت ایدرو در حوزه مس و زنجیره تولید شمش سیستان وبلوچستان

تاکید استاندار بر مشارکت ایدرو در حوزه مس و زنجیره تولید شمش سیستان وبلوچستان