موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 22:302021-02-14بين الملل

رویترز: شکست استیضاح، شکاف در آمریکای مجروح را عمیق تر کرد


خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت، شکست استیضاح «دونالد ترامپ» در سنا، آمریکای مجروح را با شکاف های عمیق تر مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز در گزارشی درباره شکست استیضاح رییس جمهور جدید این کشور را نیز با چالش مواجه کرده است.

  این گزارش افزود: به دنبال شکست استیضاح، دموکراتها به دنبال کشاندن پرونده جرائم ترامپ به دادگاه به خاطر حمایت وی از حمله معترضان به کنگره هستند که 5 کشته برجا گذاشت.

  سنای آمریکا روز شنبه با 57 رای مثبت در مقابل 43 رای منفی از محکوم کردن اقدامات ترامپ بازماند.

7 نفر از سناتورهای جمهوریخواه در این راه به همتایان دموکرات خود ملحق شدند اما آرای کافی برای استیضاح ترامپ که به دو سوم رای سنا نیاز داشت را نتوانستند کسب کنند.

  پس از صدور حکم، حزب از هم گسیخته جمهوریخواه وارد نزاع تازه ای شد و سناتورهایی که به محکومیت ترامپ رای داده بودند در ایالتهای خود با واکنشهای تند مواجه شدند.

  این درحالیست که لیندسی گراهام سناتور ارشد و متحد ترامپ شنبه شب اعلام کرد که با رییس جمهور سابق درباره هدایت حزب جمهوریخواه تحت رهبری وی صحبت کرده است.

  اما بیل کسیدی سناتور جمهوریخواه که به محکومیت ترامپ رای داده بود و با انتقاد شدید رهبران جمهوریخواه در ایالت لوییزیانا مواجه است می گوید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: شکست استیضاح، شکاف در آمریکای مجروح را عمیق تر کرد

رویترز: شکست استیضاح، شکاف در آمریکای مجروح را عمیق تر کرد