مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 03:452021-02-15ورزشي

آقا کوچکی: امید به کسب سهمیه در انتخابی المپیک ناشنوایان داریم


سومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان از یکم اسفند در مشهد برگزار می شود.

- سومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان از یکم اسفند در مشهد برگزار می شود.

محمدرضا آقا کوچکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک با حضور 15 بازیکن از یکم تا 10 اسفند در مشهد برگزار می شود که بازیکنان و کادر فنی قبل از ورود به اردو باید تست PCR بدهند که مشکلی برای حضور در اردو نداشته باشند.

وی در ارزیابی از وضعیت بازیکنان در دو اردوی قبلی افزود: در دو اردوی قبلی تلاش بر این بود تا با ارزیابی وضعیت بازیکنان از نظر آمادگی بدنی و فنی، بهترین ها را برای انتخابی المپیک شناسایی کنیم که در حال حاضر از 20 بازیکن دعوت شده به اردو 15 نفر به اردوی سوم دعوت شدند که از بین این نفرات، بازیکنان اصلی برای شرکت در انتخابی المپیک گزینش خواهند شد.

آقاکوچکی پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سهمیه هستید، خاطرنشان کرد: بازیکنان در حال حاضر از نظر بدنی و تکنیکی شرایط راضی کننده ای دارند و اردو به اردو عملکرد آنها بهتر می شود، هدف گذاری اصلی ما کسب سهمیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقا کوچکی: امید به کسب سهمیه در انتخابی المپیک ناشنوایان داریم

آقا کوچکی: امید به کسب سهمیه در انتخابی المپیک ناشنوایان داریم