مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 04:502021-02-15ورزشي

چشم امید آل کثیر به AFC! / هوادران پرسپولیس در انتظار مهاجم محبوب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که شمارش معکوس برای پایان محرومیت جدایی عیسی آل کثیر آغاز شده، از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد مسئولان باشگاه برای صدور مجوز حضور عیسی آل کثیر در تمرینات این تیم به AFC نامه زده اند اما مسئولان کنفدراسیون فوتبال .

- چشم امید آل کثیر به AFC! / هوادران پرسپولیس در انتظار مهاجم محبوب مدیران باشگاه امیدوار هستند با درخواست جدیدشان برای حضور عیسی آل کثیر در جمع پرسپولیسی ها موافقت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که شمارش معکوس برای پایان محرومیت جدایی عیسی آل کثیر آغاز شده، از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد مسئولان باشگاه برای صدور مجوز حضور عیسی آل کثیر در تمرینات این تیم به AFC نامه زده اند اما مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز جوابی به نامه باشگاه ایرانی نداده اند.

پرسپولیسی ها امیدوارند مسئولان AFC با این درخواست آنها موافقت کنند تا عیسی بتواند با حضور در تمرینات پرسپولیس کم کم خود را با شرایط تمرین تیمی وفق داده و پس از پایان رسمی محرومیتش با آمادگی بالایی بتواند در ترکیب سرخ ها حضور پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم امید آل کثیر به AFC! / هوادران پرسپولیس در انتظار مهاجم محبوب

چشم امید آل کثیر به AFC! / هوادران پرسپولیس در انتظار مهاجم محبوب