مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 04:502021-02-15سياسي

تایید پرونده 140 شهید سلامت


معاون وزیر بهداشت درباره تعداد شهدای عرصه سلامت گفت: بر اساس آخرین آمار؛ حدود 260 پرونده در این باره برای طرح در کمیته ملی دریافت شدکه از این تعداد تاکنون حدود 140 پرونده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید کامل تقوی نژاد با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دو سیما با اشاره به اینکه حدود 13 ماه در حال مبارزه با بیماری کووید 19 هستیم افزود: نخستین مورد ابتلای رسمی به بیماری کووید 19 در کشورمان در 2 اسفند پارسال، مشاهده و اعلام شد.

وی تصریح کرد: پارسال به محض مشاهده نخستین مورد ابتلا در کشور چین، وزیر بهداشت اعلام کرد که همه تیم های درمان در سراسر کشور آماده باش شوند بنابراین پیش از شیوع این بیماری در کشورمان یعنی از حدود 13 ماه پیش، مبارزه با این بیماری را در دستور کار قرار دادیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اتفاقات بسیار مهمی برای توسعه تخت های بیمارستانی از جمله تخت های عمومی و ویژه روی داده است گفت: حدود 30 درصد از ظرفیت موجود تخت های بیمارستانی در دو دولت اخیر انجام شده است.

وی ادامه داد: پیش از سال 1392, حدود 96 هزار تخت بیمارستانی داشتیم و از ابتدای امسال تا پایان آذر 3500 تخت اضافه کردیم و پس از آن بنا را بر این گذاشتیم که هر ماه تا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید پرونده 140 شهید سلامت

تایید پرونده 140 شهید سلامت