مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-15بين الملل

کلاه سفیدها در تدارک اقدام تحریک آمیز در ادلب هستند


وزارت دفاع روسیه هشدار داد که گروه موسوم به کلاه سفیدها به دنبال صحنه سازی علیه نیروهای دمشق و متهم کردن آنها به حمله به مناطق مسکونی ادلب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ویاشسلاو سیتنیک (Vyacheslav Sytnik) معاون مرکز آشتی سوریه می گوید وزارت دفاع روسیه شواهدی دارد که گویای آن است که گروه موسوم به کلاه سفیدها با ورود به شمال غرب سوریه در تدارک اقدامی تحریک آمیز هستند.

این مقام روس در ادامه افزود: اطلاعاتی داریم مبنی بر اینکه اعضای گروه های مسلح غیرقانونی به دنبال اقدامی تحریک آمیز در راستای متهم جلوه دادن نیروهای دمشق به حمله به مناطق مسکونی منطقه کاهش تنش در ادلب هستند.

وی افزود: ارتش روسیه افزایش عملیات گروه تروریستی تحریر الشام را در نزدیکی روستایی واقع در شمال شرق ادلب رصد کرده اند و همزمان شاهد فیلم برداری تجهیزات از سوی کلاه سفیدها بوده اند.

پیشتر، اوایل اکتبر 2020 هم مرکز آشتی سوریه درباره اقدامات تحریک آمیزی که کلاه سفیدها قصد داشتند با استفاده از مواد شیمیایی خطرناک انجام دهند؛ هشدار داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، رسانه های غربی افکار عمومی را درباره سازمان کلاه سفیدها فریب داده و این طور القا می کنند که انگیزه های آنها بشردوستانه است حال آنکه کلاه سفیدها سازمانی تروریستی و شاخه رسانه ای گروه تروریستی جب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاه سفیدها در تدارک اقدام تحریک آمیز در ادلب هستند

کلاه سفیدها در تدارک اقدام تحریک آمیز در ادلب هستند