مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 05:502021-02-15ورزشي

استقلال مقابل سپاهان بی برنامه بود


عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند، گفت: استقلال مقابل سپاهان برنامه ای برای رسیدن به پیروزی نداشت.

- جی پلاس، حسین فرزامی در مورد شکست دو بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر سپاهان در آخرین هفته دور رفت لیگ بیستم اظهار داشت: انتظار داشتیم استقلال بازی بهتری از خود به نمایش بگذارد.

بسیاری از افراد معتقدند این دیدار می تواند پربرخورد، جذاب و تماشاگرپسند باشد، البته برای هواداران سپاهان این اتفاق رخ داد و تیم آنها توانست دو بر صفر به پیروزی رسیده و خود را به صدر جدول برساند.

مهر نوشت؛ وی ادامه داد: سپاهان بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت، نویدکیا به خوبی به نقاط ضعف استقلال پی برده بود و توانست از موقعیت هایی که به دست آورد، به بهترین نحو استفاده کرده و با زدن دو گل مقابل استقلال هم به پیروزی رسیده و هم صدرنشین لیگ شود.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد عملکرد ضعیف آبی پوشان گفت: استقلال هرگز نتوانست در این دیدار انتظارات را برآورده کند.

آبی پوشان آنقدر ضعیف و بی برنامه بودند که همه را متعجب کردند.

آنها حتی نتوانستند چند پاس سالم به یکدیگر بدهند و بارها دیدیم که به راحتی با پاس های اشتباهی که می دادند، توپ را به حریف واگذار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال مقابل سپاهان بی برنامه بود

استقلال مقابل سپاهان بی برنامه بود