مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-15بين الملل

هشدار روسیه درباره تدارک کلاه سفیدها برای حمله شیمیایی ساختگی در سوریه


وزارت دفاع روسیه هشدار داد که تروریست های گروه موسوم به هیئت تحریر الشام و کلاه سفیدها در تدارک حملات شیمیایی ساختگی در ادلب هستند.

- وزارت دفاع روسیه هشدار داد که تروریست های گروه موسوم به هیئت تحریر الشام و کلاه سفیدها در تدارک حملات شیمیایی ساختگی در ادلب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سانا، ویاچسلاو سیتنیک، معاون رییس مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه در سخنانی فاش کرد: نیروهای موسوم به کلاه سفیدها همراه با تجهیزات فیلمبرداری وارد ادلب شده اند و با همکاری با تروریست های موسوم به هیئت تحریر الشام در تدارک برای انجام حملات شیمیایی ساختگی و متهم کردن دولت سوریه به انجام آن هستند.

وی افزود: در همین راستا، فعالیت نیروهای هیئت تحریر الشام در منطقه الفوعه در استان ادلب رصد شده است و تعدادی از افراد وابسته به کلاه سفیدها نیز با تجهیزات فیلمبرداری در این منطقه حضور دارند.

سیتنیک همچنین از سرکرده های گروه های مسلح و غیرقانونی در استان ادلب سوریه خواست که از انجام اقدامات تحریک آمیز خودداری کرده و مسیر حل و فصل مسالمت آمیز اوضاع مناطق تحت کنترلشان را در پیش بگیرند.

کلاه سفیدها پیش از این نیز متهم به انجام صحنه سازی و حملات شیمیایی ساختگی در مناطقی از سوریه شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار روسیه درباره تدارک کلاه سفیدها برای حمله شیمیایی ساختگی در سوریه

هشدار روسیه درباره تدارک کلاه سفیدها برای حمله شیمیایی ساختگی در سوریه