مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-15سياسي

کارگران هپکو ریل راه آهن اراک را بستند / مطالبه؛ بازگشت تولید به کارخانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروهی از کارگران هپکو صبح امروز، 27 بهمن ماه در اعتراض به بدقولی های مسئولان برای عمل به وعده های خود، - جمعی از کارگران هپکو مقابل مجلس شورای اسلامی مطالبات خود را مطرح کردند ابوالفضل رنجبر، نایب رییس شورای اسلامی کار هپکو در گفتگو با خبرنگار ما درباره این تجمع توضیح داد: از کارگران خواستیم تا به احترام نیروی انتظامی و همکاری که با تجمع کارگران داشتند، ریل را ترک کنند و به کارخانه بازگردند، اما ما از خواسته های خود کوتاه نمی آییم.

او با تأکید براینکه خواسته اصلی کارگران در شرایط فعلی بازگشت تولید به کارخانه و تهاتر بدهی های این شرکت است، گفت: از مسئولان می خواهیم که به وعده هایی که مسئولان در جلسات می دهند، هرچه زودتر عمل کنند و حل این مشکلات را به تعویق نیندازند.

نایب رییس شورای اسلامی کار هپکو با اشاره به اینکه کارگران دغدغه حقوق خود را هم دارند، بیان کرد: ما می خواهیم حقوق ما از تولید در کارخانه پرداخت شود.

10 سال است که هر بار کارگران اعتراض می کنند، با تزریق پول به کارخانه و پرداخت حقوق به کارگران پاسخ می دهند و پس از مدتی این داستان تکرار می شود.

ما می خواهیم تولید به کارخانه بازگردد و حقوقمان را از این طریق دریافت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران هپکو ریل راه آهن اراک را بستند / مطالبه؛ بازگشت تولید به کارخانه

کارگران هپکو ریل راه آهن اراک را بستند / مطالبه؛ بازگشت تولید به کارخانه