مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-15بين الملل

اطلاعات خطرناک و موثق از اقدام آمریکا در انتقال داعش به عراق


عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از وجود اطلاعات خطرناک و موثق از اقدام آمریکا در انتقال تروریست های داعش به مناطق مختلف عراق خبر داد و گفت که فرماندهان ارشد امنیتی کشور این امر را تایید می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بدر الزیادی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از وجود ادله و مدارک در خصوص اقدام آمریکا در انتقال عناصر داعش به عراق خبر داد.

وی در گفت وگو با شبکه العهد تصریح کرد: ویدئوهای متعددی در دست است که نشان می دهد چگونه هواپیماهای آمریکایی، داعشی ها را وارد خاک عراق می کنند.

نیروهای آمریکایی، این تروریست ها را به مناطق مختلف در عراق انتقال می دهند.

زمانی که این ویدئوها به دست ما رسید، آنها را در کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان بررسی کردیم و از فرماندهان امنیتی با مدرک، خواستیم تا با این مسأله برخورد کنند.

الزیادی افزود: یکی از فرماندهان ارشد امنیتی اعتراف و صحت این امر را تایید کرد و گفت که برای ما ثابت شده که این هواپیماها تروریست های داعش را به مناطق مختلف در عراق انتقال می دهند.

به گفته این نماینده عراقی، فرمانده ارشد امنیتی مذکور در پاسخ به این سوال که چرا کاری در این خصوص از سوی نیروی امنیتی کشور انجام نمی شود، گفت: ما تنها می بینیم و همه چیز را ثبت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات خطرناک و موثق از اقدام آمریکا در انتقال داعش به عراق

اطلاعات خطرناک و موثق از اقدام آمریکا در انتقال داعش به عراق