مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-15سياسي

طرح شهید احمدی روشن راهی برای حل مشکلات صنعت


طرح شهید احمدی روشن در پنجمین سال اجرای خود قرار دارد و تا به امروز پروژهای مختلفی در سایه این طرح انجام شده اند؛ اغلب طرح ها در راستای رفع نیاز صنعت بوده است و امسال استان قزوین برای نخستین بار در این طرح حضور دارد.

- ایسنا/قزوین طرح شهید احمدی روشن در پنجمین سال اجرای خود قرار دارد و تا به امروز پروژهای مختلفی در سایه این طرح انجام شده اند؛ اغلب طرح ها در راستای رفع نیاز صنعت بوده است و امسال استان قزوین برای نخستین بار در این طرح حضور دارد.

طرح شهید احمدی روشن اوایل سال 96 به صورت آزمایشی اجرا شد و در پایان همان سال دوره دوم این طرح با حضور 14 گروه آغاز به کار کرد و اکنون در سال 99 پنجمین دوره این طرح در حال برگزاری است و استان قزوین برای اولین بار در این طرح حضور پیدا کرده است.

علی رجب پور، رییس بنیاد نخبگان استان قزوین در خصوص طرح شهید احمدی روشن به ایسنا می گوید: پنجمین دوره طرح شهید احمدی روشن به صورت سراسری و با فعالیت 274 هسته در حال برگزاری است و استان قزوین برای اولین بار با حضور سه هسته در این طرح شرکت دارد که در تلاش هستیم در سال های آینده این هسته ها افزایش پیدا کنند.

وی در خصوص شروط حضور در این طرح بیان می کند: امسال هر دانشجویی که در مقطع کارشناسی معدل بالای 17 و در کارشناسی ارشد معدل بالای 18 را داشت می توانست از طرح اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید احمدی روشن راهی برای حل مشکلات صنعت

طرح شهید احمدی روشن راهی برای حل مشکلات صنعت