مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-15سياسي

ارسال 170 اثر به سوگواره ملی علمدار کربلا در استان ایلام


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از ارسال 170 اثر به سوگواره ملی علمدار کربلا در استان ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی چراغی پور در مراسم اختتامیه هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: سوگواره ملی علمدار کربلا امروز به عنوان یک برنامه محوری کانون های فرهنگی و هنری مساجد با نام ایلام و عتبات عالیات شناخته می شود.

وی یادآور شد: با بیان اینکه از زمان اعلام فراخوان سوگواره تا پایان مهلت ارسال اثر بیش از 170 اثر به دبیرخانه این سوگواره از استان های مختلف کشور ارسال شد، تصریح کرد: هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا با موضوع آواها و نواهای عاشورایی با محوریت شخصیت حضرت ابوالفضل (ع) در 3 بخش مداحی و نوحه خوانی، چاووش خوانی و لالایی خوانی برگزار شده است.

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به اینکه از 11 استان کشور شامل استان های کرمان جنوب، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمانشاه، ایلام، لرستان، اردبیل، خوزستان، همدان کهگیلویه و بوشهر به این سوگواره اثر ارسال شده بود، افزود: سوگواره ملی علمدار کربلا هر ساله با حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 170 اثر به سوگواره ملی علمدار کربلا در استان ایلام

ارسال 170 اثر به سوگواره ملی علمدار کربلا در استان ایلام