مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-15اقتصادي

عقب نشینی «طلوعیان» از مواضع توهین آمیزش/ فرهنگ مردم گلستان بر کسی پوشیده نیست


«حسین طلوعیان» پس از انتقاد و اعتراض افکار عمومی نسبت به اعلام نظرش در ستاد استانی مقابله با کرونا که مشکل تامین روغن «مشکل فرهنگی مردم است»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسین طلوعیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در جلسه شنبه هفته جاری در ستاد استانی مقابله با انتقاد جدی جانشین سپاه نینوا استان گلستان مواجه شد که سیدموسی حسینی بلافاصله در جلسه تاکید کرد: مردم مشکل فرهنگی ندارند بلکه ما بهترین مردمی را داریم که در هر عرصه بهترین همراهی و حضور را داشته اند، مشکل در مدیریت و توزیع اقلام به خصوص روغن در این روزها است.

وی اضافه کرد: متاسفانه شما به یک سری واحدهای صنفی خاص روغن برای توزیع تزریق می کنید که مشکلات امروزه را به وجود آورده است.

پس از انتشار این اظهار نظر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان، انتقاد شدیدی از سوی افکار عمومی نسبت به این فرد مسوول و مواضع عنوان شده مطرح و مسیر نقدها با توجه به شرایط موجود در استان گلستان به سمتی پیش رفت که مردم و به خصوص کاربران در فضای مجازی خواستار استعفای مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان شدند.

ظهر همان روز صف های طولانی توزیع روغن به خصوص در برخی فروشگاه های خاص در استان گلستان باعث تشدید ناراحتی و گلایه مردم شد و بسیاری از شهروندان بر این اعتقاد هستند که چرا مسوولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی «طلوعیان» از مواضع توهین آمیزش/ فرهنگ مردم گلستان بر کسی پوشیده نیست

عقب نشینی «طلوعیان» از مواضع توهین آمیزش/ فرهنگ مردم گلستان بر کسی پوشیده نیست