مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-15اقتصادي

طلب شستا چگونه پرداخت شد؟ از جیب مردم به جیب مردم؟


بدهی فدراسیون فوتبال به شستا با واریز مجموعا 25 میلیارد تومان به حساب این هدینگ اقتصادی، تسویه حساب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی ماه های گذشته شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به منظور وصول طلب 2 میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال بابت پرداخت قسط اول و دوم دستمزد ویلموتس - اقدام به توقیف اموال فدراسیون از طریق مراجع قضایی کرده بود.

تلاش های شستا برای پیگیری حقوقی این پرونده در آذر 99 به ثمر نشست و این هلدینگ اقتصادی از توقیف اموال فدراسیون فوتبال و حراج ساختمان این مجموعه طی مزایده ای خبر داد.

همچنین چندی بعد ساختمان باشگاه پرسپولیس هم به واسطه مالکیت فدراسیون فوتبال به این پرونده باز شد که اعتراض مدیران این تیم را به دنبال داشت.

این اتفاق در آن مقطع شوکی بزرگی به اهالی فوتبال بود اما مدیران فدراسیون سکوت پیشه کردند و در این بین فقط مسئول حقوقی این مجموعه به اظهارنظرهای مختلف می پرداخت و سعی داشت از بار منفی این خبر علیه فدراسیون بکاهد.

در هر حال توقیف و حراج ساختمان فدراسیون فوتبال عملی نشد چرا که در اواسط دی، محمد شریعتمداری، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از وساطت وزیر ورزش و جوانان برای توقف روند حراج ساختمان مذکور متوقف شد و اعلام کرد به فدراسیون فوتبال تا پایان سال برای تسویه حساب بدهی خود زمان داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب شستا چگونه پرداخت شد؟ از جیب مردم به جیب مردم؟

طلب شستا چگونه پرداخت شد؟ از جیب مردم به جیب مردم؟