مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-15سياسي

بیماری که شفا یافت تا در جبهه شهید شود


محمدرضا در سن 18 سالگی بود که دچار مشکل آپاندیس شد و پزشکان از بهبودی او قطع امید کردند اما این خواست خداوند بود که او شفا پیدا کند و پس از طی مراحل سخت بیماری، - ایسنا/همدان مادر شهید محمدرضا اصیلی گفت: محمدرضا در سن 18 سالگی بود که دچار مشکل آپاندیس شد و پزشکان از بهبودی او قطع امید کردند اما این خواست خداوند بود که او شفا پیدا کند و پس از طی مراحل سخت بیماری، در جبهه شهید شود.

ملیحه عالمیان در دیدار با اعضای جهاددانشگاهی واحد همدان، با بیان اینکه محمدرضا در سال 44 چشم به جهان گشود و فرزند چهارمم از شش فرزندم بود، اظهار کرد: زمانی که محمدرضا بیمار بود، در کنار برخی از رزمندگان بستری شده بود، وقتی پرسنل بیمارستان برای رزمندگان میوه ای برای تقویت آنها می آوردند و به محمدرضا هم می دادند، او از خوردن امتناع می کرد و می گفت این حق من نیست، حق رزمندگان است.

وقتی یکی از مسئولان برای عیادت از رزمندگان آمده بود، به محمدرضا گفت پسرم شما هم از رزمندگان آینده هستی و به این درجه اعلاء می رسی، پس بخور و مادرت را ناراحت نکن، محمدرضا در حالی میوه اش را خورد که در نگاهش شرمندگی را می دیدم.

وی خوشرویی را از دیگر خصوصیات اخلاقی محمدرضا خواند و با بیان اینکه او بسیار شوخ طبع بود و حتی در بستر بیماری هم لبخند بر لبانش نقش می بست، یادآور شد: وقتی پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری که شفا یافت تا در جبهه شهید شود

بیماری که شفا یافت تا در جبهه شهید شود