مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-15سياسي

ضرورت تشکیل کارگروه مهندسی اجتماعی با اولویت خانواده در اردبیل


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر تحکیم بنیان خانواده گفت: تشکیل کارگروه مهندسی اجتماعی با اولویت خانواده در اردبیل ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محسنی صبح دوشنبه در جلسه کارگروه رویداد چالش مهندس اجتماعی که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل و با حضور اعضای نهضت تبلیغی زنان استان اردبیل برگزار شد، از شبکه سازی مردمی در راستای توسعه تبلیغ دینی در جامعه خبر داد و گفت: پس از تحول آفرینی در بدنه سازمان تبلیغات اسلامی، اقدامات کلان فرهنگی با عناصر فرهنگی تأثیرگذار با هدف شبکه سازی مردمی در حال ایجاد است.

وی به نقش مهم اعضای نهضت تبلیغی زنان در توسعه فعالیت فرهنگی اشاره کرد و افزود: اولین و مهم ترین برنامه در مشارکت بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی، برنامه رویداد چالش مهندسی اجتماعی با هدف تبیین و گفتمان سازی ایده هایی است که نقش مهمی در ارتقای سطح فکری عناصر اثرگذار فرهنگی جامعه از جمله مبلغین و گروه های تبلیغی دارند.

عدم اکتفا به روش های تبلیغی سنتی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر عدم تمرکز بر روش تبلیغ سنتی و بهره مندی بیشتر از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: تبلیغ سنتی در جامعه کنونی تأثیر چندانی نداشته و بایستی با روش های نوین تبلیغی همراه شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل کارگروه مهندسی اجتماعی با اولویت خانواده در اردبیل

ضرورت تشکیل کارگروه مهندسی اجتماعی با اولویت خانواده در اردبیل