مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-15سياسي

6 خانه هلال در مناطق روستایی شهرستان بیرجند افتتاح می شود


معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تا پایان هفته جاری، شش خانه هلال در مناطق روستایی شهرستان بیرجند به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد بخشی صبح دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه خانه هلال روستای زمان آباد بیان کرد: تا پایان هفته جاری شش خانه هلال در روستاهای شهرستان بیرجند به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: این خانه های هلال در روستاهای زمان آباد، خراشاد، علی آباد (شهرک بعثت)، روشناوند، سورگ و حصارسنگی فعالیت خود را آغاز می کنند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون سه خانه هلال در روستاهای حاجی آباد، امیرآباد و دستگرد این شهرستان افتتاح شده است.

بنا به گفته بخشی، تعامل و همکاری دو سویه بین روستانشینان و جمعیت هلال احمر از مهم ترین اهداف ایجاد این خانه ها است.

وی اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه، برگزاری مانور و امدادرسانی به موقع در حوادث و بلایا، انجام فعالیت های بشردوستانه و ارائه خدمات حمایتی با کمک اعضای داوطلب از جمله فعالیت های خانه های هلال است.

بخشی با اشاره به ضرورت ارائه آموزش های همگانی به آحاد جامعه، افزود: ارائه آموزش ها به اقشار مختلف باعث کاهش آسیب های جانی و مالی هنگام بروز حوادث و بلایا می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 خانه هلال در مناطق روستایی شهرستان بیرجند افتتاح می شود

6 خانه هلال در مناطق روستایی شهرستان بیرجند افتتاح می شود