مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-15ورزشي

ژن خوب مازندرانی ها در ورزش


توقع مان از رییس فدراسیون کشتی این است که از مربیان مازندرانی بیشتری در اردوها استفاده شود چراکه مازندرانی ها ژن و هوش بالایی برای ورزشکار شدن دارند و در هر رشته ای که حضور یابند موفق خواهند بود که کشتی هم گل سر سبد آن است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: توقع مان از رییس فدراسیون کشتی این است که از مربیان مازندرانی بیشتری در اردوها استفاده شود چراکه مازندرانی ها ژن و هوش بالایی برای ورزشکار شدن دارند و در هر رشته ای که حضور یابند موفق خواهند بود که کشتی هم گل سر سبد آن است.

احمد حسین زادگان با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات کشتی استان با حضور در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی اظهار کرد: امروز روز خوبی برای ما است که در کنار دلاورمردان ورزش کشور هستیم و محل تمرین کشتی گیران و امکانات و تجهیزات نشان می دهد محل اردو در شأن ورزش اول ایران است و از فدراسیون کشتی بدلیل ایجاد این شرایط تقدیر می کنم.

استاندار مازندران گفت: بنده نیز فردی ورزش دوست هستم و قصد داشتم که اتفاقات خوبی در ورزش مازندران رقم بخورد اما متأسفانه کرونا دست ما را بسته است البته آقای دبیر را از سالها پیش می شناسم ایشان چه از نظر اخلاق و چه از نظر کشتی خوب بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژن خوب مازندرانی ها در ورزش

ژن خوب مازندرانی ها در ورزش