مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-15سياسي

اهداء تاکنون 25 سری جهزیه به نام شهدا در ابرکوه


فرمانده سپاه ابرکوه با بیان این که تاکنون 1100 محتوای فرهنگی ویژه فضای مجازی با رویکرد شهدا در این شهرستان تهیه شده است، گفت: 25 سری جهیزیه ایرانی در قالب دومین کنگره ملی شهدا استان در ابرکوه تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ مهدی ابرقویی پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد یادواره های شهدای شهرستان های استان، با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: برنامه های ستاد یادواره شهدای شهرستان ابرکوه ذیل برنامه های دومین کنگره ملی شهدای استان تدوین و با رویکرد خدمت رسانی اجرایی شد.

وی تهیه تاکنون 25 سری جهیزیه ویژه نیازمندان به نام شهدا از جمله اقدامات انجام شده در شهرستان ابرکوه دانست و افزود: از ابتدای شیوع ویروس از جمله شاخص ترین اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه ناحیه ابرکوه است.

محمدحسین امامی فرماندار شهرستان ابرکوه هم چله نشینی با شهدا را از جمله اقدامات شاخص ستاد یادواره شهدا در شهرستان ابرکوه دانست و بیان کرد: مستندسازی فعالیت های ارزشی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا می کند.

وی آشنایی نسل جوان با اهداف و ارزش های دفاع مقدس را ضروری دانست و افزود: نسل جوان انقلاب برای پیشبرد اهداف خود به آشنایی بیشتر با شهدا نیاز حدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء تاکنون 25 سری جهزیه به نام شهدا در ابرکوه

اهداء تاکنون 25 سری جهزیه به نام شهدا در ابرکوه