مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-15فناوري

امکان ارسال آنلاین نسخ کاغذی داروخانه های طرف قرارداد به تامین اجتماعی


داروخانه های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی می توانند نسخ کاغذی را به شکل برخط (آنلاین) از طریق سیستم های نرم افزاری خود و استفاده از نرم افزار واسط (API) ثبت و به این سازمان ارسال کنند و نیازی به ارسال لیست نسخ و مراجعه به واحد پذیرش نیست.

- داروخانه های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی می توانند نسخ کاغذی را به شکل برخط (آنلاین) از طریق سیستم های نرم افزاری خود و استفاده از نرم افزار واسط (API) ثبت و به این سازمان ارسال کنند و نیازی به ارسال لیست نسخ و مراجعه به واحد پذیرش نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به عدم صدور دفترچه درمانی جدید از اول اسفند ماه سال جاری و امکان نسخه نویسی در سربرگ پزشک‏ یا موسسه درمانی و در راستای تسهیل و بهبود فرایندهای جاری، داروخانه های طرف قرارداد می توانند نسخ کاغذی را به شکل برخط (آنلاین) از طریق سیستم های نرم افزاری خود و استفاده از نرم افزار واسط (API) ثبت و ارسال کنند.

در این صورت، نیازی به انجام مراحل پذیرش، بارگذاری فایل و مراجعه به واحد پذیرش استان برای ارائه درخواست و لیست ماهانه نسخ نبوده و کافی است که نسخ کاغذی (اعم از دفترچه یا سربرگ) را دسته بندی و در موعد مقرر به مدیریت درمان استان مربوطه ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ارسال آنلاین نسخ کاغذی داروخانه های طرف قرارداد به تامین اجتماعی

امکان ارسال آنلاین نسخ کاغذی داروخانه های طرف قرارداد به تامین اجتماعی