مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-15بين الملل

تردد مسافر از مرز دوغارون و اسلام قلعه آغاز شد


بعد از انفجار در مرز دوغارون و اسلام قلعه و توقف تردد مسافر و کالا، طی اقدامات صورت گرفته تردد مسافر از عصر روز گذشته از سر گرفته شده است.

- بعد از انفجار در مرز دوغارون و اسلام قلعه و توقف تردد مسافر و کالا، طی اقدامات صورت گرفته تردد مسافر از عصر روز گذشته از سر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز شنبه 25 بهمن ماه بود که انفجارهای مهیب و پی در پی به دلیل انفجار تانکرهای گاز، در مرز ایران و افغانستان و به سمت گمرک اسلام قلعه در خاک افغانستان رخ داد.

در این مرز که مبادلات از کانال گمرک دوغارون خراسان رضوی و اسلام قلعه انجام می شود به طور کامل متوقف شد.

تازه ترین اعلام لطیفی -سخنگوی گمرک ایران- به ایسنا از این حکایت دارد که بعد از مهار آتش و اطفای حریق و لکه گیری آتش توسط آتش نشانان ایرانی در خاک افغانستان، شرایط به گونه ای فراهم شده که تردد اتباع در مرز امکان پذیر است و می توانند با همراه داشتن اسناد سفر اقدام کنند.

وی ادامه داد: در ساختمان گمرک اسلام قلعه مشکل خاصی ایجاد نشده و باسکول ها دچار حادثه شده اند که بعد از پاک سازی محل و قرار گرفتن باسکول مبادلات تجاری نیز میسر خواهد بود.

سخنگوی گمرک ایران یادآور شد که تیم ها و سازمان های مستقر در مرز و پیگیری های مسئولان در استان خراسان رضوی و هرات افغانستان برای فراهم شدن شرایط و برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد مسافر از مرز دوغارون و اسلام قلعه آغاز شد

تردد مسافر از مرز دوغارون و اسلام قلعه آغاز شد