مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-15پزشكي

وضعیت مازندران روبه بهبود است/ نگرانی از کرونا ویروس انگلیسی


معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به وضعیت زرد و نارنجی شهرهای استان گفت: وضعیت استان از نطر شرایط کرونایی رو به بهبود است.

- قاسم اویس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وضعیت شهرهای استان زرد و نارنجی است، شرایط را رو به بهبود دانست و گفت: رنگ بندی ها براساس محاسبات صورت گرفته است.

وی با اظهار اینکه سه شهر استان آبی است، تصریح کرد: مدت طولانی به دلیل بالابودن بستری ها را در استان شاهد بودیم و اکنون شاهد شیب ملایم وکاهش هستیم.

وی خواستار تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم شد و با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور گفت: فرایند درگیری و کشندگی این ویروس بالاتر است و همه گروه های سنی را درگیر می کند و باید رعایت پروتکل ها را تشدید کرد.

اویس خواستار پرهیز از تجمات و دورهمی ها به ویژه در ایام عید شد و گفت: شاه کلید اصلی برای کاهش بیماری ها، رعایت پروتکل ها است از این رو باید نظارت بیشتری روی اصناف و واحدها صورت گیرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواستار تشدید نظارت ها روی اصناف توسط دستگاه های ذیربط شد و گفت: همچنین باید روی دستگاه های پرمراجعه نظیر بانک ها و غیره نظارت های ویژه صورت گیرد و امیدواریم این حساسیت ها منجر به کاهش بیماری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مازندران روبه بهبود است/ نگرانی از کرونا ویروس انگلیسی

وضعیت مازندران روبه بهبود است/ نگرانی از کرونا ویروس انگلیسی