مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-15اقتصادي

23 درصد مشترکان آب همدان خوش مصرف هستند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: 23 درصد مشترکان آب خوش مصرف و 45 درصد پرمصرف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید هادی حسینی بیدار پیش از ظهر امروز با اشاره به اجرای طرح آب امید اظهار کرد: در راستای اعطای خدمات هر چه بیشتر و بهتر به مشترکان، اجرای طرح آب امید با شعار آب رایگان مصرف کنید در دستور کار ، مشترکان کم مصرف با سطح مصرف ماهیانه زیر پنج مترمکعب در ماه مشمول مزایای آب رایگان می شوند.

وی بیان کرد: مشترکان خوش مصرف با مصرف 5 تا 15 مترمکعب در ماه، مشمول تعرفه عادی هستند که چنانچه این دسته از مشترکان نیز بتوانند سطح آب مصرفی خود را تا 5 مترمکعب در ماه کاهش دهند از مزایای آب رایگان بهره مند خواهند شد.

حسینی بیدار با اشاره به اینکه مشترکانی که سطح آب مصرفی آنها در طول ماه بین 15 تا 30 متر مکعب باشد به عنوان مشترکان پرمصرف تلقی شده و مشمول تعرفه مازاد بر الگو هستند گفت: توصیه ما به این دسته از مشترکین رعایت الگوی مصرف است.

وی اضافه کرد: از آنجا که این دسته از مشترکان مطابق دستورالعمل ابلاغی بیش از 30 متر مکعب در ماه آب مصرف می کنند، در شمار مشترکین بد مصرف قرار می گیرند که بر همین اساس مشمول جریمه های افزایشی شده و تاکید ما بر کاهش شدید مصرف آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 درصد مشترکان آب همدان خوش مصرف هستند

23 درصد مشترکان آب همدان خوش مصرف هستند