مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-15سياسي

ساماندهی یادمان شهدای گمنام در 10 شهرستان زنجان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان از ساماندهی یادمان های شهدای گمنام در 10 شهرستان استان خبر داد و گفت: سامان دهی یادمان شهدای گمنام در شهرستان سلطانیه و شهر نیک پی نیز در دست اقدام است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان از ساماندهی یادمان های شهدای گمنام در 10 شهرستان استان خبر داد و گفت: سامان دهی یادمان شهدای گمنام در شهرستان سلطانیه و شهر نیک پی نیز در دست اقدام است.

قاسم محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری کنگره 3535 شهید استان در سال آینده، اظهار کرد: کمیته ای که اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عهده دار است، کمیته تالیف و نشر است که در این خصوص بیش از 50 عنوان کتاب توسط همه کمیته ها در دست اقدام و چاپ است.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی با مسئولان ذی ربط کمیته ها تشکیل شده است، تصریح کرد: در راستای تالیف آثار جدید از حماسه ها و رشادت های هشت سال دفاع مقدس، نویسندگان جدیدی شناسایی و جمع آوری آثار تالیف شده در حوزه دفاع مقدس طی سال های گذشته در حدود 130 اثر گردآوری شده است.

محمدی با اشاره به چاپ مجدد کتب که تاثیرگذاری بیشتری دارد، یادآور شد: سه عنوان کتاب توسط حوزه هنری، 20 عنوان توسط مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سپاه استان، چهار عنوان کتاب توسط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی یادمان شهدای گمنام در 10 شهرستان زنجان

ساماندهی یادمان شهدای گمنام در 10 شهرستان زنجان