مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-15اقتصادي

مراحل صدور سند شهرک صنعتی قرچک در حال انجام است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: مراحل صدور سند مالکیتی شهرک صنعتی قرچک در حال اجراست و در این باره تمام دستگاه های متولی باید بسیج شوند تا برای رونق و جهش تولید در این شهرستان تازه تأسیس سهم خود را ایفا کنند.

- ایسنا/تهران معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: مراحل صدور سند مالکیتی شهرک صنعتی قرچک در حال اجراست و در این باره تمام دستگاه های متولی باید بسیج شوند تا برای رونق و جهش تولید در این شهرستان تازه تأسیس سهم خود را ایفا کنند.

حشمت الله عسگری ظهر دوشنبه 27 بهمن ماه در حاشیه افتتاح یک کارخانه در شهرک صنعتی قرچک خاطرنشان کرد: تمام دستگاه های دولتی بسیج خواهند شد تا مشکلی گریبانگیر تولید و صنعت شهرستان قرچک و مجموعه استان تهران نباشد.

وی ادامه داد: تلاشمان این است که موارد مصوب شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بطور کامل اجرایی شوند.

معاون استاندار تهران گفت: در مجموع دست ستاد برای تسهیل تولید و رفع موانع آن بازتر شده و تسهیلات بانکی نیز به کمک رونق و جهش تولید آمده تا شاهد ارتقا و رشد اقتصاد کشور به خصوص در استان تهران باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: تلاش بخش خصوصی جهت رونق اقتصاد استان قابل تقدیر است و رویکرد ما حمایت از این بخش برای تداوم فعالیت های اثربخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل صدور سند شهرک صنعتی قرچک در حال انجام است

مراحل صدور سند شهرک صنعتی قرچک در حال انجام است