مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-15اقتصادي

پروژه شبکه گازرسانی شهرک صنعتی قرچک 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


پروژه شبکه گازرسانی شهرک صنعتی قرچک به عنوان یکی از مهمترین پروژه های زیرساختی رونق تولید و اشتغال در شهرستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا بهره برداری کامل فاصله ای ندارد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: پروژه شبکه گازرسانی شهرک صنعتی قرچک به عنوان یکی از مهمترین پروژه های زیرساختی رونق تولید و اشتغال در شهرستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا بهره برداری کامل فاصله ای ندارد.

بهمن خطیبی ظهر دوشنبه 27 بهمن ماه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مشترک با شهرستان قرچک که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و با حضور عطایی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران در محل فرمانداری قرچک برگزار شد، خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی مقامات استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شرکت شهرک های صنعتی امسال برق شهرک صنعتی قرچک از 15 مگاوات به 30 مگاوات افزایش یافت.

وی ادامه داد: در صورت آغاز عملیات اجرای پست 63 کیلوولت برق، واحدهای این شهرک صنعتی حتی در صورت توسعه فازهای بعدی نیز مادام العمر مشکل کمبود برق نخواهند داشت و برق شهرک پایدار می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: تامین آب شهرک نیز دو برابر شده و در صورت تحقق تقویت مخزن و احداث تصفیه خانه، خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه شبکه گازرسانی شهرک صنعتی قرچک 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه شبکه گازرسانی شهرک صنعتی قرچک 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد