مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-15فناوري

امکان ارسال آنلاین نسخ کاغذی داروخانه های طرف قرارداد فراهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به عدم صدور دفترچه درمانی جدید از اول اسفند ماه سال جاری و امکان نسخه نویسی در سربرگ پزشک‏ یا مؤسسه درمانی و در راستای تسهیل و بهبود فرایند های جاری، - داروخانه های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی می توانند نسخ کاغذی را به شکل برخط (آنلاین) از طریق سیستم های نرم افزاری خود و استفاده از نرم افزار واسط (API) ثبت و به این سازمان ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به عدم صدور دفترچه درمانی جدید از اول اسفند ماه سال جاری و امکان نسخه نویسی در سربرگ پزشک‏ یا مؤسسه درمانی و در راستای تسهیل و بهبود فرایند های جاری، داروخانه های طرف قرارداد می توانند نسخ کاغذی را به شکل برخط (آنلاین) از طریق سیستم های نرم افزاری خود و استفاده از نرم افزار واسط (API) ثبت و ارسال کنند.

گفتنی است، در این صورت، نیازی به انجام مراحل پذیرش، بارگذاری فایل و مراجعه به واحد پذیرش استان برای ارائه درخواست و لیست ماهانه نسخ نبوده و کافی است که نسخ کاغذی (اعم از دفترچه یا سربرگ) را دسته بندی و در موعد مقرر به مدیریت درمان استان مربوطه ارسال کنند.

پزشکان و مراکز پاراکلینیک طرف قرارداد که نسخ کاغذی مربوطه را از طریق فرم موجود در سامانه نسخه الکترونیک و یا وب سرویس‏ API ارسال می کنند نیز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ارسال آنلاین نسخ کاغذی داروخانه های طرف قرارداد فراهم است

امکان ارسال آنلاین نسخ کاغذی داروخانه های طرف قرارداد فراهم است