مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-15سياسي

برای سفر به قشم باید ثبت نام کنید


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سامانه قشم زیبا برای هوشمندسازی سفر به قشم در ایام شیوع کرونا طراحی و از ابتدای اسفندماه اجرایی می شود که برای سفر به این جزیره باید در آن ثبت نام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مرتضی شیخ زاده روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان قشم افزود: این سامانه به منظور ارایه خدمات گردشگری شایسته به گردشگران و نیز ساماندهی به صنعت گردشگری قشم به ویژه در ایام نوروز و با هدف جلوگیری از ازدحام افراد طراحی شده است.

وی ادامه داد: رزرو هتل و محل اقامت مسافر، ساعت ورود و خروج به قشم، مبادی ورودی، پایش الکترونیک سلامت، صدور مجوز ورود و خرید بلیط شناور از امکانات این سامانه به شمار می رود.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: اطلاعات مربوط به سلامت افراد از نظر بیماری کووید-19 با اتصال به درگاه اینترنتی وزارت بهداشت بررسی و تاییدیه سفر برای سرپرست و افراد همراه ارایه می شود.

وی اظهار کرد: ثبت نام در این سامانه در ایام بیماری کرونا برای مسافران اجباری است و از ورود مسافر به جزیره قشم بدون ثبت نام جلوگیری می شود.

شیخ زاده افزود: استفاده از هتل، مهمانسرا، خانه های بومگردی و مسافر برای مسافران اجباری است و شرایط سفر یک خانواده و حضور در منزل اقوام ساکن قشم نیز در این سامانه طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای سفر به قشم باید ثبت نام کنید

برای سفر به قشم باید ثبت نام کنید