مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-15سياسي

دومین بازارچه تولیدات دانشجویی دانشگاه شیراز آغاز شد


دومین بازارچه تولیدات دانشجویی با عنوان «چرتکه» با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیر فرهنگی وزارت عتف، اعضای هیأت رییسه دانشگاه شیراز و جمعی از دانشگاهیان به صورت مجازی رونمایی شد.

- شیراز- دومین بازارچه تولیدات دانشجویی با عنوان چرتکه با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیر فرهنگی وزارت عتف، اعضای هیأت رییسه دانشگاه شیراز و جمعی از دانشگاهیان به صورت مجازی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو عدم امکان برگزاری نمایشگاه های حضوری، دانشگاه شیراز با طراحی اولین وب سایت فروشگاهی دانشجویان، نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی و تولیدات دانشجویی چرتکه را به صورت مجازی برگزار کرد.

وی افزود: فراخوان بازارچه توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف منتشر شد و تعداد 140 هنرمند از 9 دانشگاه مختلف، تمایل خود را به شرکت در بازارچه اعلام کردند که هم اکنون 95 غرفه در سایت با قریب 1500 محصول در سایت قابل مشاهده است.

حفیظی در خصوص ویژگی های این نمایشگاه نیز بیان کرد: ازجمله ویژگی های بارز این نمایشگاه، ایجاد یک زیست بوم نوآورانه و فناورانه برای دانشجویان سراسر کشور است که امکان تعامل دوجانبه و ارزیابی کیفیت توسط خود دانشجویان را به وجود می آورد، همچنین این وب سایت امکان برگزاری دوره های آموزشی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین بازارچه تولیدات دانشجویی دانشگاه شیراز آغاز شد

دومین بازارچه تولیدات دانشجویی دانشگاه شیراز آغاز شد