مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-15فرهنگي

فعل توانستن را برای کسب مجدد عنوان پایتخت کتاب صرف کنیم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به موفقیت این استان در کسب عنوان پایتختی کتاب، خواستار همکاری و همراهی بخش های دولتی و غیردولتی برای کسب مجدد این عنوان در دوره جدید انتخاب پایتخت کتاب ایران شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به موفقیت این استان در کسب عنوان پایتختی کتاب، خواستار همکاری و همراهی بخش های دولتی و غیردولتی برای کسب مجدد این عنوان در دوره جدید انتخاب پایتخت کتاب ایران شد.

صابر سهرابی، دوشنبه 27 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فراخوان پایتختی کتاب کشور، گفت: طی 2 سال گذشته، با هماهنگی، همکاری و کوشش همه نهادهای دولتی، نیمه دولتی و غیردولتی به ویژه شهرداری های شیراز، صدرا و اوز، فارس موفق به کسب عنوان پایتختی کتاب برای سه شهر شده است.

او این موضوع را نشان دهنده فرهنگ والای مردم فارس و ثمربخشی تلاش ها برای نهادینه کردن کتابخوانی در فارس دانست و گفت: در یک سال گذشته و با توجه به وجود بیماری کرونا، گعده های کتابخوانی در فارس عمدتا بر بستر فضای مجازی و بعضا به شکل حضوری و با رعایت پروتکل ها، برگزار شده است.

سهرابی با اشاره به قابلیت های استان فارس به لحاظ تعدد قومیت ها، پیروان مذاهب و ادیان الهی و حضور و فعالیت هنرمندان و فرهنگوران و انجمن های فرهنگی و ادبی مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعل توانستن را برای کسب مجدد عنوان پایتخت کتاب صرف کنیم

فعل توانستن را برای کسب مجدد عنوان پایتخت کتاب صرف کنیم