مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-15سياسي

متن تغییرات لایحه بودجه سال 1400/دخل و خرج سال آینده در انتظار مجلس


در پی رد کلیات لایحه بودجه سال 1400 از سوی مجلس، دولت اصلاحیه لایحه بودجه 1400 را تقدیم مجلس کرد که احتمالا در جلسه فردا کلیات آن به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته خواهد شد.

- در پی رد کلیات لایحه بودجه سال 1400 از سوی مجلس، دولت اصلاحیه لایحه بودجه 1400 را تقدیم مجلس کرد که احتمالا در جلسه فردا کلیات آن به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل تغییرات لایحه بودجه 1400 که دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده به شرح زیر است: اصلاحیه تبصره ها موارد اصلاحی در تبصره ها به شرح زیر است و بقیه احکام مندرج در تبصره های لایحه بودجه سال 1400 کماکان به قوت خود باقی است.

تبصره 1 الف- سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت خام و میعانات گازی (تا سقف یک میلیون بشکه در روز) و خالص صادرات گاز بیست درصد (20%) و مازاد بر یک میلیون بشکه در روز نفت خام و میعانات گازی سی و هشت درصد (%38) تعیین می شود.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف استبا وصول منابع، بلافاصله نسبت به واریز این وجوه و سهم چهارده و نیم درصد (5/14%) شرکت ملی نفت ایران از کل صادرات نفت خام و میعانات گازی (معاف از تقسیم سود سهام دولت) وسهم چهارده و نیم درصد (5/14%) شرکت دولتی تابعه وزارت نفت از محل خالص صادرات گاز طبیعی (معاف از تقسیم سود سهام دولت و مالیات با نرخ صفر) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن تغییرات لایحه بودجه سال 1400/دخل و خرج سال آینده در انتظار مجلس

متن تغییرات لایحه بودجه سال 1400/دخل و خرج سال آینده در انتظار مجلس