مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:302021-02-15سياسي

لازمه تحقق سند تحول قضاییه، اصلاح و روزآمدی قوانین است


دادستان قزوین لازمه تحقق سند تحول قوه قضاییه که از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شده است را اصلاح و روزآمدسازی قوانین دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتبیین گردیده و امیدواریم در چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تحول در قوه قضاییه، آنگونه که مردم انتظار دارند، محقق شود.

وی افزود: سند تحول بر اساس چهار دهه تجربه در قوه قضاییه تبیین شده است و در واقع نقشه راه این قوه برای تحقق و دستیابی به اهداف مدنظر است و مهمترین ویژگی های این سند تحول، مأموریت و مردم محوری است.

دادستان قزوین در ادامه بیان کرد: اصلی ترین پشتوانه انقلاب و نظام، مردم هستند و دستگاه قضایی نیز برای انجام وظایف و مأموریت ها و دستیابی به اهداف، نیازمند حمایت جامعه است و همه تلاش قوه قضاییه در دوره تحول، برآورده کردن انتظارات مردم است.

قاسمی همچنین تصریح کرد: مهمترین محورهای سند تحول قضایی، که ریاست محترم قوه قضاییه نیز نسبت به تحقق آنها تاکید دارند، تحول در فرآیندهای دادرسی، اطلاع رسانی و شفافیت، حمایت از بخش صنعت و تولید، پیشگیری از وقوع جرم و احیا حقوق عامه است و تمامی این محورها و تحولات، نیازمند اصلاح و روزآمدی قوانی مربوطه است.

این مقام قضایی استان اظهار کرد: اخیراً 270 نماینده مجلس شورای اسلامی از محورها و اهداف سند تحول قضایی حمایت کردند و این بستر در مجلس وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه تحقق سند تحول قضاییه، اصلاح و روزآمدی قوانین است

لازمه تحقق سند تحول قضاییه، اصلاح و روزآمدی قوانین است