مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:302021-02-15اقتصادي

توزیع 300 هزار تُن نهاده دامی در لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در سال جاری نزدیک به 300 هزار تن انواع نهاده های دامی در استان توزیع شد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در سال جاری نزدیک به 300 هزار تن انواع نهاده های دامی در استان توزیع شد.

اسفندیار حسنی مقدم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کشور ما در وضعیت تحریم ظالمانه و در یک جنگ اقتصادی نابرابر و با دشمن ظالم و مکارقرار گرفته است.

وی با اشاره به این که نگاه ما این است که از درون باید قوی شویم، عنوان کرد: 85 درصد احتیاجات مواد غذایی کشور در داخل تولید می شود و ما دنبال این هستیم که آن 15 درصد دیگر را نیز طی یک برنامه پنج ساله یا دو برنامه 10 ساله خودمان تولید و تأمین کنیم که نیازمند به دیگران نباشیم.

حسنی مقدم بیان کرد: در شرایط کنونی درخصوص تأمین نهاده ها به سبب اینکه کشور در یک منطقه خشک و نیمه خشک جهان قرار گرفته امکان کشت برخی از محصولات به ویژه ذرت و کنجاله سویا که مورد نیاز صنعت مرغداری ماست، و در زمینه تولید محصول جو که 30 درصد از نیاز که باید از خارج کشور وارد کنیم، وجود ندارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به این که امسال در استان نزدیک به 300 هزار تن انواع نهاده های دامی توزیع کردیم، افزود: 140 هزار تن ذرت، 80 هزار تن سویا، 60 هزار تن جو، 30 هزار تن سبوس بین دامداران توزیع شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 300 هزار تُن نهاده دامی در لرستان

توزیع 300 هزار تُن نهاده دامی در لرستان