مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-15فناوري

معرفی فناوری های جدید شاتل موبایل در ششمین نمایشگاه سالانه اینترنت اشیا


شاتل موبایل با معرفی فناوری های جدید خود در نمایشگاه سالانه اینترنت اشیا (IoT) و رویداد «هفته ایران دیجیتال» حضور پیدا کرد.

- شاتل موبایل با معرفی فناوری های جدید خود در نمایشگاه سالانه اینترنت اشیا (IoT) و رویداد هفته ایران دیجیتال حضور پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، این نمایشگاه در روزهای 27 و 28 بهمن 1399 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود که شاتل موبایل نیز در سالن 27، غرفه 7 با معرفی فناوری های جدید خود در آن حضور دارد.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور، اولین و تنها ارائه دهنده سیم کارت هوشمند در ایران است.

سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، با استفاده از زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه ترین و باکیفیت ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه، همیشه بهترین پوشش شبکه را انتخاب می کند.

از فناوری های جدید این اپراتور که در نمایشگاه اینترنت اشیا به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد، راهکار M2M است که امکان ارتباط دستگاه ها و وسایل مختلف بر بستر اینترنت را فراهم می کند.

همچنین فناوری موبایل کانکت که برای اولین بار در ایران، توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فناوری های جدید شاتل موبایل در ششمین نمایشگاه سالانه اینترنت اشیا

معرفی فناوری های جدید شاتل موبایل در ششمین نمایشگاه سالانه اینترنت اشیا