مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-15سياسي

جبهه های حزبی دارای عنوان مشابه تا رفع ابهام فعالیت نداشته باشند


دبیر کمیسیون ماده 10 قانون احزاب وزارت کشور گفت: در این کمیسیون مقرر شد جبهه های حزبی که دارای عنوان مشابه هستند، تا رفع ابهام فعالیت نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حمزه امرایی دبیر کمیسیون ماده 10 قانون احزاب ایران در استان های سمنان و کردستان، در نشست امروز بررسی و تایید شد.

امرایی افزود: تقاضای صدور فعالیت جمعیت اصلاح اسلامی استان تهران هم مورد بررسی قرار گرفت و با انجام اصلاحات جزیی در مرامنامه و اساسنامه تایید شد که جزییات را به حزب ابلاغ خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه گزارش مجمع عمومی احزاب و گروه های سیاسی در نشست امروز بررسی شد، اظهار کرد: گزارش مجمع عمومی کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند و انتخابات شورای مرکزی و بازرسان این تشکل در جلسه مطرح و تایید شد و جزییات مصوبه به این تشکل ابلاغ می شود.

امرایی افزود: گزارش مجمع عمومی انجمن اسلامی مهندسین خراسان رضوی، گزارش مجمع عمومی، انتخابات شورای مرکزی و بازرسان حزب موتلفه در نشست امروز کمیسیون ماده 10 احزاب بررسی و تایید شد و  جزییات به احزاب مربوطه ابلاغ می شود.

وی تصریح کرد: مصوبه ای پیرو مصوبه شورای هماهنگی پاسداشت زبان پارسی مبنی بر ضرورت استفاده از نام و نشان ایرانی در عناوین شخصیت های حقوقی در جلسه مطرح و مقرر شد براساس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه های حزبی دارای عنوان مشابه تا رفع ابهام فعالیت نداشته باشند

جبهه های حزبی دارای عنوان مشابه تا رفع ابهام فعالیت نداشته باشند