موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-15بين الملل

سناتور جمهوری خواه، معاون بایدن را به استیضاح تهدید کرد


یک سناتور جمهوری خواه در مصاحبه ای گفت، ممکن است این حزب پس از دستیابی به اکثریت در مجلس نمایندگان، معاون رییس جمهور را استیضاح کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه آمریکا گفت، این احتمال وجود دارد که کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا مورد استیضاح قرار گیرد.

به نوشته روزنامه آغاز شد و کم وبیش تا کنون ادامه دارد.

فاکس نیوز شبکه تلویزیونی نزدیک به حزب جمهوری خواه چندی پیش گزارش کرد در میان افرادی که با حمایت هریس و به قید وثیقه آزاد شدند، نام یک فرد مظنون به تیراندازی به پلیس، فردی که دوبار به تجاوز متهم شده و زنی که یکی از دوستانش را به قتل رسانده بود، به چشم می خورد.

لیندسی گراهام پیش تر نیز در مصاحبه ای، با اشاره به استیضاح ترامپ با اتهام تحریک به شورش گفته بود: چه تحریک به خشونتی بالاتر از اینکه پول وثیقه کسانی را بدهی که مغازه ها را تخریب کرده و پلیس را کتک می زدند؟ او با اشاره به قصد دموکرات ها برای فراخواندن شهود در جلسه دادگاه ترامپ، تهدید کرد: اگر قرار است این اقدام را دنبال کرده و شروع به فراخواندن شهود کنید و کار را به اینجا بکشانید، منصفانه خواهد بود که صدای ضبط شده هریس زمانی که افرادی را از زندان بیرون می آورد، پخش شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور جمهوری خواه، معاون بایدن را به استیضاح تهدید کرد

سناتور جمهوری خواه، معاون بایدن را به استیضاح تهدید کرد