مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-15سياسي

مانور واکنش اضطراری استان های معین پایتخت برگزار می شود


معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری مانور واکنش اضطراری استان های معین شهر تهران و مانور امداد هوایی در اسفندماه سال جاری در پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل سلیمی درباره برگزاری مانور واکنش اضطراری استان های معین شهر تهران و مانور امداد هوایی اظهار کرد: این مانور با رعایت دستورالعمل های کرونایی و پروتکل های بهداشتی انجام می شود و مجوزهای لازم نیز از ستاد ملی کرونا استان تهران گرفته شده.

زمان برگزاری آن نیز در اسفندماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

سلیمی افزود: محور این مانور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، ستادهای مدیریت بحران مناطق22 گانه بوده و با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان اورژانس و نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیر عامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه پایتخت در مجاورت گسل های متعددی با توان لرزه خیزی بالا قرار دارد، تاکید کرد: با چنین وسعت و جمعیتی در صورت وقوع یک سانحه فاجعه بار، امکانات موجود در این شهر و شهرستان های اطراف ممکن است پاسخگوی نیازهای حیاتی و اضطراری مقابله با آن نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور واکنش اضطراری استان های معین پایتخت برگزار می شود

مانور واکنش اضطراری استان های معین پایتخت برگزار می شود