مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 10:102021-02-15اقتصادي

رشد 68 درصدی پرداخت تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی


مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از پرداخت 4063 میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری با رشد 68 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از پرداخت 4063 میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری با رشد 68 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خبر داد.

ناصر اسدی، روز دوشنبه در نشست خبری، رویکرد بانک توسعه تعاون را حمایت از تعاونی ها و اقشار آسیب پذیر جامعه عنوان کرد و گفت: بانک توسعه تعاون از سال 88 به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون با رویکرد حمایت از تعاونی ها و اقشار آسیب پذیر جامعه بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اصل 44 قانون اساسی و حمایت از شرکت های تعاونی تاسیس شد.

وی با بیان اینکه رویکرد این بانک، توسعه است، اظهار کرد: بانک توسعه تلاش دارد با پرسنل جوان و تحصیلکرده مسیر بانکداری نوین را به سرعت طی کند که خوشبختانه با وجود جوان بودن بانک، سهم بسزایی در اقتصاد کشور ایفا می کند.

وی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون، امروز جایگاه خود را در بخش تعاون پیدا کرده و در نظام بانکی کشور نیز به عنوان بانکی پویا، چابک و خلاق شناخته می شود، این بانک در آذربایجان شرقی با 22 واحد بانک به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون کشور فعالیت کرده و طی 10 ماه اول سال جهش تولید با همت جمعی همکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 68 درصدی پرداخت تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی

رشد 68 درصدی پرداخت تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی