مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-15سياسي

آیت الله مصباح در مسیر دفاع از حق تلاشی جهادگونه داشت


امام جمعه بابل یکی از صفات بارز علامه آیت الله مصباح یزدی را از تابعیت محض از ولایت فقیه بیان کرد و گفت: در مسیر دفاع از حق، تلاشی جهادگونه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی روحانی ظهر دوشنبه همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) مراسم اربعین رحلت آیت الله مصباح یزدی، ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) و بیان ویژگی های آن امام همام به بیان سیره زندگی علامه آیت الله مصباح یزدی پرداخت.

حجت الاسلام روحانی یکی از صفات بارز علامه مصباح یزدی را مبارزه با شبهات و تابعیت ایشان از ولایت فقیه عنوان کرد و پرورش شاگردان مبرز در حوزه های مختلف را نیز از تلاش های خالصانه علامه بیان کرد.

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: علامه مصباح یزدی در بیان مطلب حق، در دفاع از دین و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی ذره ای به دنبال منفعت خود نبود و حتی از آبروی خود نیز می گذشت.

حجت الاسلام روحانی، عنوان کرد: آیت الله مصباح یزدی در وظیفه شناسی و در راه خدمت به اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرد و تا آخرین لحظات زندگی خود به دنبال تبیین مسائل اساسی و بنیادی اسلام و انقلاب بود.

وی علامه مصباح را عالمی انقلابی و دارای ویژگی های متعدد علمی، سیاسی و عملی عنوان کرد و افزود: علامه مصباح یزدی در ابعاد گوناگون علمی و عملی، به شایستگی به عنوان عمار انقلاب مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مصباح در مسیر دفاع از حق تلاشی جهادگونه داشت

آیت الله مصباح در مسیر دفاع از حق تلاشی جهادگونه داشت